Tamrin Ghafar kata.., "Dia kesal dengan tindakan parti UMNO yang sejak kebelakangan ini menggunakan samseng untuk mengganggu ceramah Pakatan Rakyat. Malulah sikit dengan tindakan samseng baling batu, telur dan lain-lain, kita sudah merdeka lebih dari 54 tahun, takkan masih nak mengamalkan politik macam ini. Beliau menyeru pemimpin Umno supaya bertindak matang dan bukan kebudak-budakan macam ini" 


Tamrin juga berkata..., " Saya masih ahli Umno, saya rela dipecat dari Umno demi rakyat, demi menegakkan kebenaran dan menentang penyelewengan,Umno ibarat kereta yang rosak dan buruk, saya seorang mekanik baiki yang mana skru longgar dan goyang,".

Iskk...!!.. Tamrin ini nama sahaja dah tua tapi pengalaman zero lansung , Tua unta di padang pasir lagi bijak, soalannya mana dia tahu itu kerja UMNO? agaknya dah tercium kentot Anwar banyak sangat agaknya... masih Ahli UMNO? tak malu ke mengaku Ahli UMNO? ... selama hari ini aku tak pernah nampak pun dia baiki kerosakkan dalam UMNO yang dia kata rosak tu, nak temberang pun patut patut lah, sebab apa tak pernah nampak? dia hanya bekas Pengerusi MARA, tamat kontrak terus marah UMNO ..pejuang kah orang ini? apa jasa dia pada UMNO? ..baik dia muzakarah dengan Mursyidul Am TIBAI lagi baik...

No comments:

Post a Comment