Mahathir Hanya Sampah Yang Layu Ditasik Madu

DEPA KATA - 

Kemenangan Barisan Nasional (BN) di pilihan raya kecil (PRK) Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar, bukti penerimaan rakyat terhadap kepimpinan Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak.
BN adalah satu formula politik untuk rakyat Malaysia keseluruhannya secara konsisten, dan inilah perkara yang gagal disaingi oleh calon-calon dari parti lain. 
Kemenangan ini juga merupakan isyarat rakyat mahu terus bergerak maju di bawah kepimpinan Barisan Nasional.





Iskkk...!!!

Chek ingat udah tiba masanya Mahathir pi jumpa dengan PM (Najib) dok bincanglah baik-baik apa hajat, minta lah tolong, betuilah orang kata Najib bukan ada waris pun yang nak ambil alih tugas dia, ada-tak ada pun si Hishamuddin sahaja yang Najib ada, kalau tak ada Hisham tak ada lah lagasi Tun Razak.

Mahathir ada anak yang boleh waris, ada harta diserata dunia, kalau semua tektik dah tak jalan, bawak laha berdamai dengan Najib, la nih Najib masih Perdana Menteri, habaqlah kat macai-macai tu udah-udahlah nak perang dengan Najib, bukan boleh memang pun, Najib pun dah habaq kalau nak kalahkan dia 'kena banyak belajar' kalau had ini pun tak bleh nak paham payahlah.

Mungkin ada yang tak nampak apa yang Allah tunjukkan, dibulan yang mulia ini ketika umat Islam mengerjakan perkara-perkara baik, ada mahluk yang bersekongkol dengan kafir harbi untuk menjatuhkan pemimpin Islam, diketika Najib meraikan Ulama, fakir miskin dan anak-anak yatim, Mahathir bersama kafir harbi menyeru pengundi di Sungai Besar dan Kuala  Kangsar jatuhkan Najib, apa punya gila Mahathir.

"Orang kutuk kita, lanyak kita dan mengata kita di bulan puasa, Allah bagi kemenangan kerana sabar kita"- Najib Razak

Bila Mahathir berkempen dari atas pentas parti kafir harbi dan minta pengundi Sungai Besar dan Kuala Kangsar menolak calon Barisan Nasional, berkempen menghina kepimpinan Najib dan kerajaan atas nama selamatkan Malaysia, Allah terus memberi kemenangan kepada Barisan Nasional, Allah malukan taraf negarawan Mahathir dengan seorang janda yang tidak boleh keluar rumah untuk mempertahankan diri dari keaibpan yang dilontarkan kepada beliau.

Sudah tiba masanya Mahathir membuat parti baru untuk membuktikan dirinya suguh hebat, jika bergabung dengan parti kafir pun setakat boleh bagi alasan dendam musuh yang berpanjangan, elok sangatlah buat sebuah parti baru, kot-kot boleh menang atas nama seorang bekas Perdana Menteri dan Negarawan.

Udah-udah ler penipu tu... 

Tahniah YB Budi ...Sungai Besar

Tahniah Kak Mas... Kuala Kangsar


No comments:

Post a Comment