Blogger Kata Naib Ketua Puteri UMNO Bodoh Tahap Gaban

DEPA KATA -
"Ini nama bodohnya tahap gaban@penghujung, rumah terbakar bagi basikal, atau rumah dia terbakar kecil tetapi basikal ikut terbakar. Jika dia bagi peralatan dapor bukan lebih baik, saperti pinggan mangkok, tak kreatif langsung. kerana yang memberi itu pu3". Zaharin Mohd. Yasin




Iskkk...!!!

Ianya berikutan Naib Ketua Puteri UMNO Zahida Zarik Khan menyerahkan sebuah baskal kepada seorang mangsa yang ditimpa musibah kebakaran.

Dia nih tau gebang ja kot tapi tak tahu hujung pangkai, komen macam semua dia tahu cerita, hebat tapi tempat sendiri pun kalah.

Saja nak habaq lah, itu pun kalau nak baca dan hazam, sebab kita tau dia kalau komen hentam, mampuih pi dia tak mau baca, tu pasai knowledge dia stakat lalu kepala dia ja.

Pertamanya bantuan mengikut apa yang diperlukan oleh mangsa kebakaran telah pun di berikan oleh banyak pihak seperti pakaian dan bantuan makan yang mana Puteri dan seluruh jentera UMNO di Sg Besar dah bagi bantuan pakaian.

Dari segi kewangan Dato Jamal (Ketua Bahagian UMNO) dah sampai awai lagi dok huluq begitu juga dengan jentera lain.  

Rumah kediaman pula kerajaan dok tengah atoq bagi bantuan untuk dibina. 

Cuma tang BASIKAL tu sebenaqnya adalah pemintaan mangsa sendiri kepada Naib Ketua Puteri UMNO, tujuan dia adalah untuk memudahkan beliau membeli barang dan untuk kemana-mana sebab basikal asal dia pun habis tebakaq.

Semua orang tak betui sahaja, tang dia tu hat mana yang betui mai habaq sat, berapa ribu dah hang bagi bantuan kat mangsa kebakaran tu?.



No comments:

Post a Comment