Mahathir Sembunyi Jongkong Emas?


DEPA KATA -

Mahathir Ada Sembunyikan Jongkong Emas Di Itali.
“Jongkong emas di Itali apa jadi wahai Dr Mahathir bin Mohamad? Mengapa simpan di Itali, apa niat awak bawa keluar kekayaan negara?”  
Dokumen berkaitan kewujudan jongkong emas itu akan diterima dan didedahkan tidak lama lagi. 




Iskkk...!!!

Ini kira cerita terbarulah yang kita dengaq, kalau cerita ada akaun Anwar Ibrahim dan keluarga di Israel tu biasalah kita baca di media sosial, tapi sampai la nih tak ada siapa pun boleh dedahkan dengan dokumen asli.

La, nih cerita jongkong emas kira hebatlah buat masa ini, kita tak taulah sama ada cerita ini benar atau serupa dengan cerita akaun di Israel tu.

Penyokong Pro Tun pun usah dok gawat lah, depa baru tanya ja bukan tuduh pun, kita tunggulah kot-kot betul ada dokumen asli, bukan macam Tun buat tuduhan kat najib tapi bukti tak ada satu pun, tapi tak pa kita tunggu lah usah kelaut.

Kalau betul dokumen tu ada, memang nanyalah rakyat Malaysia yang memberi sokongan kepada Mahathir selama berpuluh tahun dan 22 tahun sebagai Perdana Menteri.

Kita berharap agar saudara 'Shafik Abdullah' dapat mendedahkan ke khalayak ramai bukti yang dia bakal terima nanti, kalau tidak dia pun serupa macam Mahathir menuduh orang tanpa bukti, usah dok ikut kelaku Mahathir tu huduh aiihhh.

Penyokong Mahathir pun usah lah dok maki hamun orang lain, ini juga contoh Mahathir yang tak baik, ingat depa baru tanya bukan tuduh pun lagi, ingat pesan Mahathir , 'Sesaorang itu tidak bersalah selagi tiada makamah yang membuktikan dia bersalah'

Ok nooo, usah dok gawat, tapi kalau betullah ada... nanya lah hang Mahathir.



No comments:

Post a Comment