Kempen DAP Untuk Calon PAN Kira Masuk Kiri Keluar Kanan


DEPA KATA - Ramai pakar-pakar terdiri dari ahli pemikir dan ahli strategi dari DAP yang bergabung dengan pakar-pakar dari PAN dalam memberi bantuan untuk calon PAN di kedua-dua PRK Sungai Besar dan juga Kuala Kangsar yang turun membantu berkempen. 
Ini termasuk Syefura Othman atau Rara yang dulu sering berganding dengan Deyana yang kalah dalam PRK Telok Intan tahun lalu. 
Ramai yang mengatakan Rara akan mendapat sokongan padu apabila beliau turun berkempen, bukan sahaja kepetahan bercakap, lawa dan bergaya, kehadiran Rara dikatakan mampu memukau orang ramai untuk hadir mendengar celotehnya, seperti mana yang berlaku pada Nurul Ezzah yang di gelar 'Putri Reformasi' satu ketika dahulu.




Iskkk...!!!

Itu depa kata lah, tapi setelah dok lama perati minah dan style dia berkempen, tak pi jauh mana pun, dulu masa berganding dengan Deyana berkempen di Teluk Intan, kita boleh terimalah sebab dia kemunculan baru, jadi kalau ada yang tersasul tu kira boleh maaf lah.

Tapi la nih dah hampir 2 tahun berlalu, walaupun kelibat Rara didalam aktiviti pembangkang tak pernah lepas dari lensa kamera, baik media mahu pun mamat-mamat perasan yang bajet bagus konon handsome nak masuk jarum siap selpy bagai.

Rupanya tak hebat mana pun Rara nih, harap rupa boleh lah buat calun bini tapi kalau ikut kelayakan seorang isteri tak ada kot boleh fail lah untuk bawa jumpa bakal pak dan mak mentua, kena pulak mak pak dok follow instagram ka, facebook ka, twitter ka kompon hancoq.

Dulu pernah juga follow Rara nih berkempen, masa tu tak fokus sangat cuma dok perati ja, saja lah nak tau apa isu dia nak bangkit, tak ada apa pun cuma dok baca script yang dah siap dan dok ulang lagu tu, kemudian lama tak amik pot pasai minah nih almaklumlah gampang sangat bahasa tak ada rupa orang wanita dewasa, kita pun naik takut.

Tup-tup bangkit soq (sahur) chek phone ada kawan dok hantar satu video, saja lah bukan tengok, hang tau pa dia?

Hang tengok sendiri, saja aku nak habaq .. tak tara mana si Rara nih.

ok bai... aku nak pi kerja dah, hang tengok lah sendiri.



No comments:

Post a Comment