Depa kata.., "  PKR hari ini melihat kenyataan Perdana Menteri berhubung pendakwaan terhadap Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli di bawah Akta Bank dan Institusi Kewangan (BAFIA)  itu mengesahkan beliau mempunyai konflik kepentingan dalam perkara itu. Nurul Izzah Anwar berkata, kenyataan itu juga membuktikan kerajaan pimpinannya tidak mengguna pakai aspek perlindungan terhadap pemberi maklumat. Walaupun beliau mempunyai perbezaan politik dengan Rafizi, seharusnya beliau perlu menyokong dan melindungi whistleblower," 

Iskkk...!!! .. kesian jugak aku dengan Nurul ini, ini lah yang di katakan Sekolah tinggi tinggi bodoh bertingkat tingkat, Pemberi maklumat perlu mengikut saluran yang betul,bukan nya ikut sembrono. Pertama pergi kepada SPRM keduanya Polis, bukan buat sidang media, jika semua maklumat bank tidak dijaga boleh percayakan penyimpan terhadap perbankan? jika tidak ada kepercayaan lama kelamaan adakah orang hendak menyimpan di bank , jika tiada akah bank dapat melakukan perniagaan? jika tiada perniagaan adakah pekerjaan melalui perbankkan?


Adakah tindakan Rafizi itu betul? jika betul dimana pula salahnya Datuk 'T' yang mendedahkan vedio perlakuan ranjang yang 'mirip' Anwar bapak si Nurul tu?.

1 comment:

  1. Sorry, I'm not going to vote for them again

    ReplyDelete