Depa kata.., " Negara akan hancur jika rakyat tidak memindahkan kuasa pemerintahan dari tangan Umno-Barisan Nasional (BN) kepada Pakatan Rakyat (PR) pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), Yang dijangka berlangsung bila-bila masa dalam tempoh enam bulan ini. Mengurus tadbir khazanah kekayaan negara ini, yang andai kata kita tidak sama-sama mengambil kuasa itu, akan hancurlah negara ini kerana tadbir urus yang cukup curang, culas, khianat kepada ALLAH dan rakyat yang mengangkat mereka sebagai penguasa,"  





Iskkk...!!!..

Dah 50 tahun lebih negara Merdeka, tak hancur pun sedikit, tapi yang pelan pelan hancur adalah mereka yang khianat kepada bangsanya, negaranya, dan paling utama Agamanya.

Apa yang Pemimpin parti PAS dah buat semasa berkuasa? baik di Kelantan mahupun seketika di Terangganu dan kini di Kedah apa yang mereka dah buat kepada Bangsa mereka?.

Sebenarnya Parti PAS lah kian hancur, cuma bernasib baik bila UMNO membuang taik busuk nya Anwar Ibrahim maka PAS dapat bernafas sedikit, tetapi apa yang mereka dah lakukan? Mereka lacurkan Agama mereka dan Al Quran demi sebuah kuasa.

Tak payah salahkan orang lain, ukurlah diri sendiri sebelum menunding jari kepada UMNO dan Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment