Depa kata.. 

" You kata setiap persoalan saya you akan akan jawab dan saya akan hilang dan akan timbul semula dengan lain issue.Let me tell why I don't come back with reply. I'll make it very simple. Let me put it in this way to you.In Altantuya cruel murder case. The judge say, the "Motive" of murder is not important. (For you its acceptable, not for me).
Yes, both UTK guys did the assigned job. No one believe they did by their own interest. This two guys have nothing with Altantuya. They were with Altantuya because of instructed by someone higher up.So, to say motive is not important is just and eyewash. If the motive were to established, then everyone will know who is behind the scene.
This two guys have initially file an affidavint that, they are offered 100k each. That subject has been blackened.Therefore, you may see nothing WRONG with the Judgement. For me and most of the rakyats, we still can't digest it. Yes, that's the reason I just leave it as it is. No point reasoning with you, when you already have the mind to "defend" it to the last sentence.Again, for your information. Anwar is not my Boss. I don't have any party. I am just looking for CHANGE. I just don't care who wants tobe PM if PR make it to Putrajaya.I just in support for UMNO/BN DITUMBANGKAN."


Iskkk...!!!

Saya tidak paham apa yang awak bebelkan, jika isu makamah silalah beri tahu makamah saya tiada kena mengena dengan cerita mereka, Jika hakim telah menyatakan tiada 'Motif' dalam istilah kehakiman, sekiranya awak rasa itu tidak patut maka bantahlah di makamah, sekiranya awak tidak puas hati sila bantah di makamah yang lebih tinggi, Kami tak ada kena mengena dengan cerita makamah, pada saya apa sahaja keputusan makamah kami terima kerana itulah maknanya kedaulatan undang undang walaupun tidak memihak kepada kami ( lihat sahaja isu liwat Anwar).

Jika awak nak kaitkan dengan PM najib Tun Razak pun bukan masalah saya, tetapi setelah apa yang jelas dan yakin, Dato Seri Najib tak terlibat beliau telah melakukan apa sahaja yang makamah, peguam dan rakyat minta, dan memang beliau tidak terlibat, yang melibatkan nama mereka hanya lah puak pembangkang sahaja, semata untuk mengalih isu Anwar.

Bagaimana jika saya mengatakan kedua mereka yang di tuduh adalah penjenayah ( Polis juga ramai yang telibat dengan jenayah) yang cuba dengan niat menyamun dan juga dengan niat untuk merogol ( mungkin) seorang wanita yang cantek pada malam kejadian ( yang pada mereka (tertuduh) melihat mangsa kesaorangan di dalam kawasan yang agak gelab?) , dan akibat kesukaran maka mangsa terpaksa di bunuh untuk melupuskan bukti kerana ketika itu mereka berpakaian angota keselamatan, yang sudah pasti jika mangsa hidup mereka akan mudah di kenali melalui pakaian seragam mereka.

Saya tak ambil pusing siapa pun majikan awak tidak saperti mana awak mengambil pusing siapa majikan saya.

Untuk menyokong kejatuhan UMNO dan BN,itu hak awak, walaupun awak mempunyai 1 undi tetapi kuasa Allah adalah penentu... Manusia Merangcang Allah juga ada perancangannya. Dan Allah tidak akan izinkan bumi Malaysia ini di pimpin oleh seorang Peliwat atau seorang Penjual Agamanya... InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment