Depa kata.., " Lim Guan Eng berada dalam keadaan begitu terdesak sehingga sanggup menanam perasaan benci terhadap UMNO ketika menghadiri satu majlis makan malam yang dihadiri oleh penganut pelbagai agama. Sepatutnya sebagai pemimpin tertinggi kerajaan negeri, Guan Eng sepatutnya mengajak para hadirin mengamalkan kasih sayang, toleransi dan keharmonian sesama mereka dan memastikan perpaduan kaum terus diperkuatkan, bukannya menyebar fitnah yang boleh menyebabkan rakyat beranggapan UMNO merupakan sebuah parti ekstremis".




Iskkk...!!!..

Orang ini memang dari dulu pandai bermain dengan kata kata selepas Anwar, pandai membeli jiwa sahingga mata ramai boleh terkeliru diantara kebenaran dengan kepalsuan, Lihat sahaja bagaimana dia memuji kemudian didalam diam diam dia makan tampa disedari.

Itu tak heran sangat dah memang kerja pembangkang, yang bodohnya ada orang UMNO selalu terkangkang dengan trick depa nih, dek kerna termakan dengan temberang maka terdapat hari ini kumpulan depa dalam UMNO dok kelahi sesama sendiri, wal hal Presiden dah pesan Luruskan Saf... ka depa tak paham luruskan saf ini macam mana. 

No comments:

Post a Comment