DEPA KATA.., " Mengenai pemindahan wang yang dibuat oleh syarikat-syarikat Deepak iaitu Carpet Raya Sdn Bhd dan Carpet Plus Sdn Bhd ke syarikat-syarikat barang kemas mewah di Hong Kong, yang didakwa Deepak sebagai pembelian barang kemas mewah oleh Datin Seri Rosmah Mansur yang dibayar oleh beliau. Dokumen yang diserahkan itu turut mengandungi invois dan penyata hutang dari dua buah syarikat barang kemas mewah di Hong Kong iaitu Firestone Co Ltd dan Dehres Ltd. Dokumen tersebut mengandungi satu email dari Leona Wan, yang didakwa seorang kakitangan Dehres Ltd mengenai invois pembelian untuk Datin Seri Rosmah. Dehres Ltd adalah sebuah syarikat permata yang benar-benar wujud ."




Iskkk...!!!

Bodohnya Rafizi percayakan Deepak, sebab terbukti bahawa Deepak ini tak boleh pakai , orang ini tak pernah konsisten dalam memberikan kenyataan berkaitan dengan isteri Perdana Menteri, Datin Sri Rosmah Mansur, Sekejap dia kata Rosmah baik dan dianggap sebagai kakak, sekejap dia kata Rosmah jahat dan tidak boleh dipercayai.

Lagi pun si Rafizi nih tak tau malu ka? Deepak pernah memberikan amaran kepada dia dengan kata “Don’t use my crusade for truth for your political mileage. I don’t appreciate it at all” (Jangan gunakan perjuangan saya untuk kebenaran untuk keuntungan politik anda (Rafizi), saya tidak menghargainya langsung).

Untuk makluman, Deepak telah pun memanggil sidang media yang dihadiri wartawan dari portal berita pro Pakatan Rakyat dan telah menafikan sekeras kerasnya mempunyai apa apa pengetahuan akan dokumen yang didakwa Rafizi menunjukkan pembelian barangan kemas oleh syarikatnya untuk Datin Sri Rosmah.

2 comments:

  1. Bodoh rafizi gay ni,….Penelitian terhadap dokumen-dokumen yang dikemukakan Deepak ini menunjukkan dakwaan beliau ada asasnya. Dokumen-dokumen tersebut mengesahkan bahawa pembelian barang kemas mewah ada berlaku dan ia dibayar melalui syarikat-syarikatnya iaitu Carpet Raya Sdn Bhd dan Carpet Plus Sdn Bhd…oklah…katalah resit-resit photostat tu betul…so what? Mana satu resit yang ada nama Rosmah?

    Memang ada pembelian barang kemas….tapi mungkin untuk mak Rafizi atau mungkin untuk Shamsidar bagi pihak Anwar…TERPENTING…- bukti yang barang kemas itu dihantar kepada Rosmah…mana bukti itu?

    So, kalau ada pembelian barang kemas banyak tu pun…soalan terpenting untuk siapa? Main cakap aje Rosmah senanglah..

    ReplyDelete
  2. Selain aljuburi dan chegubad, rafizi lembu ni adalah org yg paling aku nak ludah.

    ReplyDelete