DEPA KATA..., " Tun Dr Mahathir sudah nyanyuk..


DEPA KATA..., " Tun Dr Mahathir sudah nyanyuk dan tidak mampu lagi berfikir secara waras dan berlapang dada. Kenyataan beliau terhadap Datuk S Ambiga tidak rasional sama sekali, supaya dipinda Perlembagaan untuk memberi kuasa kepada kerajaan melucutkan kerakyatan Ambiga. Adakah satu kesalahan di mana Ambiga menyedarkan minda rakyat, bercakap benar, ikhlas dalam menegakkan keadilan, ketelusan serta meminta proses pilihan raya diadakan secara bersih dan adil?, Sepatutnya Presiden Perkasa, Ibrahim Ali sepatutnya dilucutkan kerakyatan terlebih dahulu kerana sering membuat kenyataan yang berunsur hasutan dan perkauman yang mengancam keharmonian, perpaduan kaum di Malaysia serta keselamatan negara".


Iskkk....!!!!

Sepatutnya mereka ini gumbira dengan apa yang mereka katakan Tun Mahathir dah meraban tu, Sekurang kurangnya dapat membantu Pakatan Rakyat untuk ke Putrajaya, jika benar segala yang Tun cakap memberi kelebihan kepada Pakatan.

Mengapa setiap kali Tun Bersuara mereka menjadi gundah gulana?

Begitu juga dengan Ibrahim Ali, awatnya takut sangat? biaq pi lah dia kata apa pun kalau itu membantu PR ke Putrajaya, ka, hampa semua takut sebab apa yang dua orang ini kata memberi kesan pada pengikut hangpa yang selama di kencen hidup hidup dalam keadaan mereka sedaq.

No comments:

Post a Comment