Kena Kat Batang Sendiri Mai Meroyan

DEPA KATA -
Ini adalah masa untuk rakyat Malaysia bangkit tanpa mengira bangsa, agama, kawasan atau fahaman politik untuk 'Selamatkan Malaysia' daripada menjadi sebuah negara gagal dan kerajaan penyangak - Lim Kit Siang




Iskkk...!!!

Ini lah suara hati seorang ayah, ops!!!! seorang pemimpin kepada rakyat Malaysia apa bila ahli partinya di tangkap dan dibawa ke mahkamah atas pertuduhan rasuah, jika dahulu dia sanggup panjat pejabat SPRM dan memberi sokongan kepada pihak SPRM bila ada ura-ura mahu menyiasat Perdana Menteri yang berkesudahan tiada kes untuk dibawa ketengah atas segala pertuduhan terhadap Perdana Menteri.

Sebelum ini dia dok puji punya melambung SPRM konon SPRM yang terbaik di dunia, malah bersetuju kalau ada apa-apa laporan berhubung salah laku rasuah, maka mereka itu perlu di siasat tanpa mengira latar belakang dan juga pengaruh politiknya.

Tapi bila kena tang anak sendiri opp!!!... kena tang setiausaha parti nya dia boleh tanya pulak kat SPRM adakah ini adil, kekadang dok pikiaq juga tang jadah mana orang tua nih dok kata dulu SPRM ini baguis se entoro dunia?.

Sahabat baik dia si Mad Sabu pun dok puji melambung jugak, siap kata SPRM bebas nak siasat siapa paun tak da hal konon.. mai ceramah habis kain dalam kelambu SPRM kena bodohbodoh ja.

Tak apa lah, nih Chek ada bagi sekali video, mailah pakat tengok dan dengaq apa depa sembang.



No comments:

Post a Comment