SHIT Mahathir Tidak Terhapus Walau Menyokong PAN



DEPA KATA -
Mahathir mengisytiharkan sokongannya kepada Parti Amanah Negara dalam pilihan raya kecil (PRK) Sungai Besar.
Tindakan diambil setelah Azhar Abdul Shukur menandatangani Deklarasi Rakyat untuk menyokong gesaan pengunduran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. 
Mahathir bukan lagi ahli mana-mana parti, maka itu beliau datang untuk menyokong ahli PAN yang menandatangani Deklarasi Rakyat untuk menyingkirkan Najib.





Iskkk...!!!

Yang pertama nak habaq ialah Mahathir bukan lagi warga negara penyokong kerajaan tetapi la nih dah jadi warganegara penyokong pembangkang, jalan macam nak serupa macam kisah Tunku Abdul Rahman.

Buat sementara bolehlah puak PAN dan DAP merasa seronok kerana 'master mind' dalam UMNO kini sudah menjadi penyokong mereka, kalau jadi ahli PAN pun adalah lebih baik.

La nih kita nak tengok, puak yang menyokong Mahathir ini mau join dak parti pembangkang atau nak biaq pi Mahathir sahaja dalam PAN dan mereka masih mengendeng dengan UMNO terutama mengintai projek dari UMNO.

Rasanya tidak perlu berkata apa lagi bila Mahathir telah buat keputusan dan ini amat mengembirakan ahli parti UMNO, kerana sifat hormat kepada Mahathir boleh lah dibuang dalam tomg sampah sekarang ini seperti mana lakunya ketika Tunku Rahman, Tungku Razaligh, Anwar Ibrahim yang keluar UMNO menyertai pembangkang (Tengku Razaligh kemabli menyertai UMNO semula).

Semua ini akan kami lempaq buang macam sampah nguyup tak ada nilai, tak kisahlah siapa hampa sebelum ini, selama ini kami dok tatang berjaga tak mau kasi tumpah, tapi la nih Mahathir yang minta supaya dia dihina macam kertas pengesat najis kat bontot. 

Jangan marah kat Chek, Shanun Ahmad juga pernah kata kat Mahathir 'Shit'.



No comments:

Post a Comment