Depa kata.., "Malam yang puaka di Pengerang  bila mana ada segelintir kaum Cina yang merangcang untuk mengadakan demo di malam Umat Islam menyambut 1 Shawal, di ketika umat Islam sedang bertasbih dan bertahmid mereka merangcang untuk berdemo, jelas mereka tidak menghurmati umat Islam yang sedang meraikan kedatangan Shawal setelah menempa kejayaan mereka di bulan Ramadan, Sedangkan umat Islam tidak pernah sesekali menggangu  adat resam budaya mereka, walaupun ada adat mereka yang boleh mendatangkan bahaya saperti membakar kertas sembahan mereka".

Iskkk..!!! , Jelaslah jika kafir harbi itu tetap kafir, walaupun ada juga segelintir penyokong PAS mempertahankan rakan mereka dari DAP yang kononnya mereka itu bukan dari gulungan kafir harbi, pelik sungguh PAS ini. Mudah mempermainkan agama demi sevival politik mereka yang kian hari kian kabur.

Hakikatnya, para pemimpin dan juga ahli PAS telah menjadi pak turut menjadi pengikut kafir harbi sehingga sanggup membela mereka dengan apa jua cara sedangkan si kafir harbi pula sanggup mati sekiranya negara Islam ditegakkan oleh sesiapa saja.

1 comment:

  1. depa dah pijak kepala kita...ini semua pas punya pasal...

    ReplyDelete