Depa kata.., " Sesungguhnya, KEADILAN ingin menegaskan bahawa apa yang dilakukan oleh PERKASA dan para pendokong UMNO ini, adalah amat merbahaya kepada kesejahteraan dan kebebasan rakyat. Jika tidak ditampan, gejala ini pasti akan mengancam keselamatan Negara seluruhnya.  Amalan ini amat bertentangan dengan nilai dan akhlak bangsa Melayu dan Islam. Malah, ia merupakan serpihan dari budaya jahiliyah dan liar yang dilakukan oleh para penentang keadilan, kebenaran dan kebebasan sejak zaman berzaman. Nabi Muhammad SAW pun pernah dibaling batu dan kayu semasa menjalankan tugas dakwah dan tarbiyahnya kepada penduduk Makkah pada zaman baginda".

Iskkk...!!! ..bila bab kena batang hidung sendiri ini semua nak samakan dengan sejarah Nabi, tetapi bila bab guna masjid buat fitnah ,guna masjid untuk mengajar merusuh, guna masjid untuk mengajar supaya tidak taat kepada negara dan berlaku biadap terhadap pemimpin dan uli amri tidak pula nak kata ini dari ajaran Nabi, Atau ini adalah jalan jalan nak sama kan Pemimpin PKR setaraf Nabi atau dah jadi Nabi?

Jika sejarah Nabi dibaling batu itu oleh mereka yang bencikan Islam dan Nabi oleh musuh Islam dan musuh Rasul sendiri ..maka kejadian terhadap Anwar Ibrahim sudah semestinya datang dari mereka yang dah meluat dengan PKR dan membenci si peliwat tua tu.

No comments:

Post a Comment