Depa kata..., " Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Mazlan Aliman menegaskan dia tidak akan minta maaf dan bersedia hadapi sebarang kemungkinan termasuk untuk di saman, Saya tidak akan minta maaf. Jika dia rasa ada sebab untuk saman, itu hak dia, hak demokrasi, Saya bukan budak kecil yang takut, dan ia tidak akan membuatkan saya terhenti untuk terus membuat pendedahan yang saya andaikan satu sandiwara dan lakonan. Saya akan dedahkan pada bila-bila masa,” 

Iskkk...!!!.. Hebat bunyi orang ini, tapi itu masa kelmarin, masa nak kaburkan mata dan hidung orang ramai kononnya dia berada di pihak benarlah konon, apa yang di maklumkan dengar kata Mazlan Aliman ini kelang kabut juga di belakang bila benar benar YB Dato Seri Azalina mengirim saman melalui peguamnya, sahinggakan virit samam tersebut tidak mahu diterima walaupun secara sopan nya si Penguam sendiri yang hendak menyerah secara 'By Hand' kepada Mazlan, bersilat Mazlan mengelak dari bertemu dan menerima saman dari peguam yang mewakili Dato Aza.

Tapi biasa lah ini lah taktik untuk melambatkan prosiding makamah... dan mereka pun tahu Makamah Malaysia ini lembab skit buat kerja.

No comments:

Post a Comment