Depa kata.., " Kandungan doa memohon kehancuran Umno dan Barisan Nasional (BN) bukan atas arahan daripada pihak tertinggi Pas sebaliknya ia adalah kehendak Nik Razi Nik Mat sendiri, Doa Nik Razi itu berdasarkan situasi di Kelantan, yang cukup menerima tekanan hebat daripada Umno dan BN seperti isu royalti, namun berbeza doanya bagi solat Hajat yang diadakan di Kedah. Itu hak dia (Nik Razi) untuk memohon doa, dan sebagai makmum ketika solat Hajat berkenaan saya hanya mengaminkannya,” 




Iskkk....!!!

Ini lah Islam yang ujud didalam parti PAS, menghalalkan doa kemusnahan sesama insan, sebangsa dan seagama. Sedang ketika itu bumi Palasting sedang di zalimi oleh Israel. Adakah doa ini akan di makbulkan Allah? Adakah UMNO ini terlalu zalim saperti Israel di bumi Palastin? sedangkan rakyat Palasting sendiri belum lagi di makbulkan doa mereka malahan doa seluruh dunia Islam juga belum di makbulkan keatas rakyat Palastin yang beragama Islam. Yakin kah Pas akan doa mohon bencana sesama insan ini? 

PAS mohon doa hancurkan UMNO, UMNO juga berdoa agar di permudahkan segala urusan dunia Akhirat. itu bezanya UMNO dan PAS. 

No comments:

Post a Comment