DEPA KATA..., " Seorang guru pusat bimbingan kanak-kanak yang berusia 48 tahun kini berdepan ugutan selepas memberikan aksi bogelnya kepada seorang rakan Facebook yang baru dikenalinya selama sebulan. Lelaki berkenaan yang dipercayai warga asing kini menuntut RM40,000 daripanya dan jika gagal, video bogel itu akan dimuat naik ke laman Facebook dan YouTube. Guru tersebut telah beraksi lucah dihadapan kamera kumputer milik pusat binbingan tersebut, yang telah di rakam oleh rakan facebook nya tadi yang turut beraksi bogel yang sama. Dan ia kini menghadapi ugutan, satu laporan polis telah dibuat."




Iskkkk...!!!

Aku tak lah rasa kesian atau simpati dengan minah nih,, dah gersang sangat agaknya. Itu satu hal, awak tu seoarang guru ..walaupun setakat guru pengasuh sekurangnya ada ilmu atau ahlak yang baik untuk di pamerkan pada anak anak didik di pusat tersebut, kalau kelakuan melampau macam tu..apa ke jadahnya?

Kedua yang percaya sangat dengan orang di sebalik tirai komputer tu buat apa? tu lah aku nak kata..dah gersang sangat lah tu....

No comments:

Post a Comment