Datuk Seri Najib Razak yang tidak berani untuk membubarkan parlimen..


DEPA KATA..., "Datuk Seri Najib Razak yang tidak berani untuk membubarkan parlimen pada waktu ini, sedangkan Najib merasakan rakyat sudah mula menerima apa juga tindakan yang telah dilakukan oleh kerajaan Umno Barisan Nasional selama ini, sikap berdiam diri dan teragak-agak yang ditunjukkan oleh Najib itu menggambarkan keadaan sebenar bahawa beliau sendiri tidak yakin dengan sokongan yang ada sekarang, Kita melihat ada beberapa pihak yang telah mengeluarkan kenyataan bahawa akan ada tindakan di luar jangkaan jika sesebuah parti itu kalah. Saya pasti jika Najib masih lagi tidak berani untuk menyatakan bilakah tarikh pembubaran parlimen, situasi ini pasti berlaku dan perkara ini telah pun berlaku pada program-program ceramah yang anjurkan oleh Pakatan apabila ada pihak lain yang tidakberpuashati, Najib diharap akan turut mengambil pendekatan segera seperti mana yang dilakukan oleh Menteri Besar Selangor yang mengumumkan bahawa pembubaran Dewan Undangan Negeri Selangor akan dilakukan selepas perayaan Cap Go Meh".


Iskkk...!!!!

Masih tara paham ehhhh, ikut suka Najib lah bila dia nak bubar, bukan soal sokongan ada atau tidak, tetapi telah selesai atau belum segala janji yang di buat itu yang utama dan sekarang Kerajaan sedang menyelesaikan segala janji yang masih berbaki.

Bukan macam puak depa tu.. sana janji, sini janji apa pun tara.

Betui laa, MB Selangor ada kata lepas Chap Goh Meh depa nak bubar Dewan Negeri, soalannya lepas Chap Goh Meh tahun berapa? ada dia sebut secara detail harinya, bulannya, tahunnya.. ada?..kot mana lah kalau dah biasa menipu,manifesto yang bertulis pun boleh di tipu ini kan pula janji mulut...

Kalau ikut kata lepas Chap Goh Meh... Najib pun pernah habaq..lepas chap goh meh jugak.....

No comments:

Post a Comment