P Balasubramaniam peluru baru Pakatan Rakyat


DEPA KATA..., "Bekas penyiasat persendirian P Balasubramaniam (PI Bala), akan kembali dan menjelajah ke seluruh negara berkempen untuk Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum akan datang.Terdapat keperluan untuk berubah dan PI Bala berharap Pakatan akan memerintah. ".


Iskkk.....!

Ayooooooo!!!! takutnya dakuuuuuuuu!!!

Semalam PI Bala sudah pun memulakan kempennya, dengan beberapa sokongan puak totok kononnya mahu membuktikan PM Najib terlibat dengan pembunuhan, yang di kendalikan oleh bakal Menteri Besar Negeri Sembilan tapi bertanding di DUN Gurun.

Sampai kesudah satu habok pun tara.... dok pi dok mai tang tu jugak.

Mana Bukti? tara ingatlah ini kes sudah lama... 

Mana itu gambar awak kata ada angkat? sudah lupa mana taruk... 

Mana itu rakaman stand order lu kata ada bikin? ..pun tara tau mana saya sudah taroo..

Habis lu panggiil kita mari sini apa bikin? saja mau kasi benci sama kerajaan laaaa.

Actually aaa ini story saya pun sudah lupa tapi saya mau sini mari jugaa!! sebab sana India saya ada susah juga mau makan torsey.. sini banyak senang dapat itu torseyy... ada orang belanja saya lagiii.

Mari torsey makan..saya bilanja...

No comments:

Post a Comment