DEPA KATA..., "Pakatan Rakyat (PR) yakin akan memenangi 140 kerusi Parlimen


DEPA KATA..., "Pakatan Rakyat (PR) yakin akan memenangi hampir 140 kerusi parlimen dalam Pilihan Raya 2013 dengan kemenangan di Sabah, Sarawak dan Johor akan memberikan mereka majoriti mudah untuk menubuhkan kerajaan, difahamkan pemimpin PR telah menghitung peluang di beberapa negeri tetapi bilangan mereka bergantung kepada keupayaan untuk menyatukan pembangkang di Sabah".


Iskkk.....!

Depa nih tau hat cerita depa saja, macam katak bawah tempurung.. awat depa tak mau study lebih skit?

Depa nih tak tau ka? kaum Cina yang dok baca surat habaq bahasa depa yakin bahawa BN boleh menang sekurangnya 123 kerusi, depa ambik tang mana? tuu..depa dok ambik kajian dari Asean Strategic & Leadership Institute atau ASLI, maknanya depa tau dan depa belajaq.

Salah satu surat habaq depa dok kata, memang wujud perubahan besar dari segi sokongan orang Melayu terhadap Pakatan Rakyat berhubung isu kalimah Allah dan orang India berhubung dengan isu Kg Buah Pala dan perobohan altar di Selangor.

walaupun Pakatan datang dengan manisfesto manis gula tebu, rakyat dah tau dahhhh, ini semua punca penyakit..terutama KENCEN MANIS PAKATAN.

No comments:

Post a Comment