Siapakah penaja yang sanggup membayar RM2 juta kepada Psy


DEPA KATA.., "Mempersoalkan siapakah penaja yang sanggup membayar RM2 juta kepada Psy yang popular dengan lagu ‘Gangnam Style’ di Pulau Pinang semalam tetapi merahsiakannya. Bukankah penaja sepatutnya mahu tajaan mereka diketahui bagi tujuan promosi khidmat atau barangan mereka?, inilah kali pertama dalam dunia penaja buang duit tetapi mahu merahsiakan.” - Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shahrin.


Iskkk...!!!!

Depa derma Iklas kot, bila iklas boh nama ka dak boh nama tak ada isukan, macam masa sebuah Bank taja Anwar Ibrahim dulu la, tak heboh pun diam diam ja, tapi bila tak dapat apa dihajati satu donia tau.

Apa? Duit rakyat? dok lagu mana pulak boleh jadi duit rakyat, tanyalah yang datang hampir 100ribu orang tu adakah depa kena bayaq? kalau kena bayaq berapa depa bayaq untuk tengok Cina Korea tu nyanyi?

Bak kata Datuk Seri Najib persembahan PSY, pada majlis rumah terbuka 1Malaysia Tahun Baharu Cina tidak melibatkan wang rakyat. Perdana menteri juga kata orang ramai tidak dikenakan apa-apa bayaran untuk menonton persembahan artis itu yang popular dengan lagu hit 'Gangnam Style', persembahan PSY langsung tidak melibatkan wang rakyat. Orang ramai juga tidak dikenakan bayaran untuk menonton.

Ada artika? suka hatilah yang bagi duit tu nak bubuh nama ka tak mau, lagi pun mungkin ini tanda depa berterima kasih pada kerajaan BN kerana dapat jadi kaya dengan kemakmuran Malaysia, bukan macam puak hangpa tu..busuk hati.

No comments:

Post a Comment