Letak Jawatan kerana Banyak sudah Nyawa Terkorban


DEPA KATA.., " Kalau di negara lain, pemimpin yang bertanggungjawab terhadap aspek keselamatan negara sudah lama meletak jawatan sebagai mengambil tanggungjawab apabila gagal menangani konflik sehingga melibatkan banyak nyawa terkorban. Namun di Malaysia pemimpin terbabit masih selamat dan tetap utuh dengan kedudukan serta kuasa dimiliki mereka. Sepatutnya Menteri Pertahanan Datuk Seri Zahid Hamidi dan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein mengambil tanggungjawab terhadap apa yang berlaku di Lahad Datu dengan meletak jawatan".


Iskkk....!!!

Betui jugakkan? kat luar negara semua orang politik yang ada masalah akan meletakkan jawatan kalau negara depa ada masalah kononnya bertanggung jawab dengan apa yang berlaku.

Itu fahaman mereka kepada kerajaan Barisan Nasional sahaja. kalau tikus mati kat rumah jiran dan tuan rumah sebelah komplen pasai bau busuk masuk rumah jiran maka menteri yang jaga perumahan perlu meletakkan jawatan.. itu yang depa tau.

Sebab kena kat kerajaan, tetapi sampai la nih kalau kena kat batang hidung depa, mereka tak rasa bersalah pun malahn mereka kata itu lah cara mereka menguruskan negara dan negeri.

Di Kelantan lagi senang depa jawab itu semua kuasa Allah sebab nak suruh rakyat jimat Air ( dalam isu air) kemudian salahkan rakyat sebabkata Allah marah kerana rakyat Kelantan sokong UMNO.

Dalam bab parti lagi lah.... tak da pulak yang letak jawatan walaupun depa punya story dah terdedah konon telus pertahankan depa tu dari kumpulan WALI SUCI tak buat dosa dan salah.

Lagi hairan dalam parti depa lain yang pegang jawatan lain orang yang ada kuasa pemutus.

Apa pun ini semua salah UMNO kerana memerintah terlalu lama... kalau dapat kat depa setahun pun cukup lah depa kata... habis semua depa jual... he he he.

No comments:

Post a Comment