DEPA KATA...,Kepada Gomo pula aku nak pesan.


DEPA KATA..., "Kepada Gomo pula aku nak pesan. Aku tahu kau seorang yang berani dan seorang yang hati kering. Aku tahu semangat perjuangan kau melawan Anwar sangat kental. Namun satu perkara yang aku bimbang wahai Gomo. Anwar sekarang dalam keadaan terdesak dan dia sanggup lakukan apa sahaja asalkan matlamat dia menjadi PM pada PRU 13 tercapai. 

Seorang bapa yang bersama-sama berjuang dengan anaknya yang menjadi mangsa liwat Anwar, tiba-tiba boleh layu terkulai di kaki Anwar kerana RM...RM...RM...RM... Dan aku sangat-sangat berharap  satu hari nanti tidak akan melihat muka kau duduk dihimpit Surendran dan Sivarasa dalam satu sidang media memohon maaf kepada Anwar dan berkata apa yang kau lakukan selama ini adalah konspirasi".



Iskkk...!!! 

Tersenyum aku bila membaca coretan seorang rakan berhubung dengan si Papa Gomo akan di saman oleh Anwar.

dan yang best sekali bila baca Gomo bagi warning kat Nuar.. "lu tak tarik balik saman tu, gua keluarkan lagi cerita lu balun mamat Sabah" nih baru betul cakap serupa bikin.

Tapi apa pun aku terima juga kata sahabat aku si RBF nih... seorang bapak yang beria ia melawan dan mempertahankan anak kandungnya pun boleh terkulai layu.

Aku harap Gomo taklah kot sampai keluar TV berkepit dengan Siva dan Suren dan dengan manconya mohon maaf kat Nuar... dan mengaku semua yang terdedah tu adalah bohong dan rekaan sahaja.

Sebab 3- 4 tahun dulu ada jugak aku terfikir, masa tengah hot, nama tengah meletop, tetiba dapat 'offer' u turn yang lumayan, apa lagi? "semua rahsia dan cerita ditangan aku".. agak agak masa tu berapa nilai diri?.

Tahniah lah Gomo kalau hang terus cekal untuk bersama berjuang demi agama bangsa dan negara, walaupun kekadang kita dok makan meggi sahaja.

2 comments:

  1. OK la makan megi.
    Rimba Bara makan kentang rebus kongsi empat orang. Haha.

    ReplyDelete
  2. Depa kata ANUAR bukan maksum,
    Taik dia pun busuk juga
    Kalau kita GUNA otak kita sebijak bijaknya, tolak segala ketaksuban, kita pasti kenal siapa Anuar
    Apakah kita lesbih bijak lagi cerdik dari kwn2 karibnya yg mengasas KEADILAN,
    Kemana pergi 30 org lebih kwn rapat Anuar?
    Kenapa mereka mereka ini angkat kaki cabut lari
    Sebabnya mereka mereka ini telah sedar serta mendapat pentunjuk taufiq dan hidayah dari Allah
    Wahai pengikut pengikut yg taksub dengan Anuar
    Sentiasalah kamu berhubung dgn Allah, byk kan solat sunat Istikarah, sunat hajat mohon petunjuk sebenar dari Allah, nescaya kamu akan terkeluar dari melakukan dosa dosa yg akhir nya membawa kepada kekufuran serta kehancuran, aku juga berjaya keluar dari kegalapan ini, prof dr Sidek Baba juga berjaya keluar dari kegalapan ini, malah lebih lama ditipu manusia bernama Anuar Ibrahim
    hampir 40 tahun, cuba kamu semua bayangkan serta bermuhasabah diri,, mereka mereka ini sanggup berjumpa dgn sesiapa saja demi membantu mengenali siapa itu " ANUAR IBRAHIM "

    Wahai pengikut yg taksub dengan Anuar

    ReplyDelete