Hadi Awang Kata UMNO Dan BN Lebih Matang.

Dr Haji Abdul Rani Osman sebagai calon PAS di PRK bagi Parlimen Sungai Besar
DEPA KATA -  Presiden PAS Hadi Awang mengalu-alukan penyertaan parti lain untuk bertanding di pilihanraya kecil (PRK) Sungai Besar. 
Parti yang dimaksudkan oleh presiden PAS itu berkemungkinan PAN yang sebelum ini menunjukkan minat untuk bertanding dan memaklumkan kemungkinan besar DAP akan menaja parti berkenaan.
Dap hendak campur tangan (menaja). Sila kan bertanding, pertandingan antara PAS dan UMNO (Barisan Nasional) adalah pertanding antara 'adik beradik' dalam suasana politik yang matang. Ini jelas menunjukkan kepimpinan tertinggi BN terutama UMNO sekarang ini adalah lebih matang dari dahulu yang terdapat banyak sengketa. 
PAS mencaturkan Dr Haji Abdul Rani Osman sebagai calon PAS di PRK bagi Parlimen Sungai Besar 18 Jun nanti. - Hadi Awang




Iskkk...!!!!

Depa kata Hadi Awang mengalu-alukan PAN bertanding Di Sungai Besar?, wah satu cabaran buat Abang Mad Sabu untuk buktikan dia ada penyokong yang kuat diseluruh tanah ayaq sepertimana yang dia habaq dulu.

La nih Presiden PAS sendiri dah offer ajak bertanding di Sg Besaq nun, itu pun kalau Abang Mad ada berani lah, kot kot makan laksa ja lebih.

Lagi pun Hadi kata DAP parti 'Abang' dalam pakatan harapan nak sponser Abang Mad kalau nak bertanding 

Hadi kata silakan bertanding, amacam Bang Mad? ini peluang nih kasi tunjukkah lah sama Hadi, Abang pun ada power dulu kalah bertanding jawatan parti mungkin ali PAS tak berapa cerdik, Abang yang kata kan dulu kan?

Jadi boleh lah test power kot-kot ahli PAS dah kembali cerdik, mana tau kan.

Tapi Abang Mad jangan lupa Tok Hadi dah kata UMNO dan BN lebih matang la nih, maknanya BN dan UMNO lebih baik la nih... ada brani kah Abg Mad Sabu?.


No comments:

Post a Comment