Depa kata.., " Mazlan Aliman hari ini menegaskan pendiriannya tidak akan memohon maaf kepada Ahli Parlimen Pengerang, Datuk Seri Azalina Othman,  Azalina boleh membuat apa sahaja persepsi terhadap ucapannya pada Perhimpunan Hijau di Pengerang baru-baru ini, "Bagi saya, saya tetap dengan pendirian saya seperti sebelum ini, saya tidak akan memohon maaf kepada beliau dan saya yang juga sebagai Timbalan Pengerusi Mantap akan lebih agresif berkempen kepada penduduk di Pengerang,".

Iskkk...!!!.. ini bab yang semua dah dapat rasa dan tahu, depa takkan minta maaf kerana depa tau proses makamah makan masa, silap hemat atas sedikit kesilapan teknikal..kes boleh di batal atau di buang, Kenapa mereka berani? sebab mereka mempunyai pelindung dan sumber kewangan yang kuat untuk membayar sekiranya di saman selain faktor mentor mereka Anwar Ibrahim yang telah lalui semua ini..dan mereka tahu Makamah Malaysia dan Peguam Negara terlalu lemah dan lemau untuk mengendalikan kes apa tah lagi melibatkan kes kes politik. Pidato @ Hujah Peguam dengan Hujah seorang ahli Politik kebiasaannya akan memihak kepada Ahli Politik... tak percaya? hang tengok lah bila ada kes melibatkan ahli Politik.. ( kebanyakkan Peguam (pembangkang) semuanya berlatar belakangkan Politik)..berbeza dengan peguam mewakili Kerajaan ..mereka hanyalah seorang kaki tangan kerajaan sahaja.

No comments:

Post a Comment