Depa kata.., "PAS menggesa Soi Lek memohon maaf kepada seluruh umat Islam di atas kata-kata penghinaan yang telah dikeluarkan beliau, dan berjanji akan membawa isu itu kepada Yang di-Pertuan Agong dan Majlis Raja-raja dalam masa terdekat. Kita mendesak supaya MCA memohon maaf kepada seluruh umat Islam, Bagi kami, kalau MCA nak belajar Islam, jangan belajar dengan Umno, tapi belajar dengan PAS, Mereka turut mengecam sekeras-kerasnya kebiadaban Soi Lek yang seolah-olah buta mata dan hati sanggup menghina agama Islam kerana kepentingan politik. Allah sudah sebut jangan sekali-kali engkau menghina berhala orang lain, tetapi MCA pula mengajar masyarakat lain supaya biadap kepada Islam, Kami sanggup gadai nyawa kami demi Islam," 


Iskkk...!!! hebat sungguh depa noooo.. sampai Agong pun depa nak babitkan sama, ya lah,, dah Agong ketua Agama depa kena lah persembah tak taulah kalau ada istilah 'sembah derhaka' kepada Agung dalam isu Soi Lek ini..kot boleh baring baring depan Istana atau tidak di depan kereta Rasmi Agong... 

Tapi yang agak myuskil skit..skit jaaa... pasai apa masa Kapral dok sebut dan cabar untuk menghalang terujudnya Negara Islam ( Skop yang lebih luas) tak ada sekoq pun yang melenting kat depan pejabat atau tidak pun depan kerusi OKU tu. ka dua isu ini ada beza? ..tak taulah mungkin ada beza kot. Almaklumlah Islam ini ada 4 mahazab, semua kalut nak jadi kepala, tapi yang jurusnya tetap pada "ahlil sunah wal jamaah" pa dia pun aku tak tau...

Soi Lek depa kata hina Islam? tang mana yang dia hina Islam? dia baca al quran dengan tak ada uduk ka? ka dia hafal alquran tapi tak mau beriman dengan al quran itu tak apa? Mungkin masa Ngah Koo meng baca tu depa kata dia sedang mendalami Alquran tapi awatnya masa Soi Lek kata Hudud tu tak bagus hangpa tak kata dia sedang mendalami hukum Islam.. awatnya? Tapi adaka Soi Lek kata Hudud dalam Alquran itu zalim?

Aku tak kata lah Soi Lek ini betui... aku pun nak habaq lah kat kapiaq sekoq nih... boleh tutup mulut hang dak? orang jawa kata lagu nih shut up your fucking mouth if you don't have the substance..

No comments:

Post a Comment