Depa kata.., "Dalam ucapan dasar pada muktamar tahunan Dewan Ulama Pas kelmarin, Harun Taib berkata, PR sudah mencapai kata sepakat mengenai hudud namun pelaksanaan undang-undang Islam itu perlu ditangani mengikut Perlembagaan Negara".





Iskkk...!!!

bagus lahh jika ada perbincangan dan mendapat restu semua rakan dalam pakatan, 

Tapi betul ka? meh la kita baca apa Kapral kata .. "Sudah tentu saya sentiasa tidak bersetuju dan telah memberi sebab secara terbuka dengan berkata demikian berdasarkan peruntukan di dalam Perlembagaan Persekutuan dan interpretasi peruntukan-peruntukan tersebut oleh mahkamah tertinggi di negara ini, dan Kenyataan Harun adalah nakal dan jauh menyimpang dari kebenaran," itu Kapral kata dari parti DAP rakan depa jugak yang tidoq sebantai.. 

Macam mana pula dengan Che Wan Jijah kita dari Keadilan? bukan calang ini Presiden Parti PKR.. "Pelaksanaan hukum hudud bukan kepentingan utama Pas kerana tidak disentuh dalam ucapan dasar Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ketika merasmikan Muktamar Pas Ke-58 di sini hari ini". 

Ha tu dia.. habis yang Harun Taib  nih kata depa setuju tu lagu mana? tidak kah ini berbohong nama nya? Ulama kah ini? mana sifat Sidiq?

Hujungnya dia kata perlaksanaan mesti mengikut Perlembagaan Negara, ini kira trik la nihhh nak beban kat Kerajaan BN la nihhh. Dah kaki sendiri terpijak taik dalam tong salah kan orang berak kat dalam tong tu... yang pi masukkan kaki dalam tong tu buat apa? 

No comments:

Post a Comment