Depa kata.., : " Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, menyokong tindakan Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli ke Hong kong bagi menyelidik dengan lebih terperinci skandal yang dikaitkan dengan Michael Chia. Saya menyokong apa yang dilakukan oleh Rafizi dan ini adalah usaha terbaik sebelum mencari jawapan secara terus dengan ICAC. Perkara ini amat penting bagi membersihkan tanggapan terhadap Nazri dan Michael Chia. Kita mahu penjelasan dan siasatan kerana tidak mahu hubungan Nazri dengan Michael Chia itu boleh menjejaskan peranan beliau sebagai menteri kabinet yang bertanggungjawan terhadap SPRM dan juga parlimen,"

Iskkk...!!!

Wahhh..!!!! baguih laa kalu lagu tu, siapa mana patut biar telus agar semua berasa aman, tetapi terpikiaq juga.. awatnya masa kes Anwar dengan Datuk Murad dulu dalam isu kewangan yang makan berbilion ringgat tidak di ambil pusing?..

Mungkin masa tu Rafizi belum lahir lagi kot..atau tengah sedap belasah duit PETRONAS... la nih dah tak buat apa.. jadi adalah masa nak pergi Hongkong.. dulu kes Anwar pun depa pi cari sampai HongKong nuuuuuu.

Aku pun kat sini sokonglah apa yang hang na buat tu... balik nanti bak mai skit cherita nak kongsi semua ngan kenkawan.. jangan lupa nooooo!!!.

No comments:

Post a Comment