DEPA KATA.., Pendedahan Balasubramaniam satu permulaan yang baik



DEPA KATA..., "Pendedahan yang dilakukan oleh Penyiasat Persendirian, P Balasubramaniam (PI Bala) di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur Selangor (KLSCAH) malam tadi adalah satu permulaan yang baik dan berani serta mendesak agar Peguam Negara segera membuka semula perbicaraan dan memanggil nama-nama yang disebut dalam SD1 itu, PI Bala telah menceritakan secara terperinci kandungan akuan bersumpahnya yang pertama di  forum ‘Pendedahan: Siapa Arah Bunuh Altantuya?’ itu".



Iskkk...!!!!

Hebiak sungguh nuuhh mulut depa...

Tapi yang myuskil skit ialah, semua dakwaan tersebut tak ada pun disertakan dengan sebarang bukti, setakat pom pang pom pang saja, dan bolehlah disifatkan sebagai percubaan jahat untuk merosakkan imej Perdana Menteri semata-mata. 

Adalah rasanya lebih baik kalau kalau PI Bala nih mai berdebat dulu dengan YB Nordin Bandar Baru Kulim, sebab kalau tak silap YB Zul ada dok habaq macam mana Anwar cuba memaksa YB Zul untuk mereka cipta cerita pasai pembunuhan ini dan jangan lupa YB Zul ini lah diantara peguam yang membela Altantuya.

YB Zul juga pernah menyatakan semua kenyataan Bala itu adalah merupakan fitnah dan niat jahat. Ini kerana menurut Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru itu, Bala selaku saksi ketika prosiding soal siasat, tidak pernah membangkitkan langsung isu yang diperkatakan ketika ini.

Ramai dok perasan... nih balik nih pasai duit RM 50 ribu dah habis belanja ka? tu yang meghoyan sakan tuuu..

No comments:

Post a Comment