Serangan di Lahad Datu dipercayai konspirasi UMNO


DEPA KATA..., "Serangan tembak menembak di Lahad Datu dipercayai konspirasi terancang kerajaan UMNO untuk mengalih perhatian dan menakut-nakutkan rakyat, insiden berkenaan menimbulkan banyak persoalan dan keraguan di sebalik wayang mainan kerajaan Umno dan menyifatkan pencerobohan di Lahad Datu hanya sandiwara kerajaan untuk menakut-nakutkan rakyat seolah-olah wujud suasana tidak aman di Sabah. Ada konspirasi oleh kerajaan Umno untuk mengalih pandangan rakyat Sabah, terutama dalam isu pemberian kad pengenalan kepada warga asing. Tidak sepatutnya berlaku kejadian seperti ini setelah 50 tahun BN memerintah Sabah. Jelas kerajaan abai keselamatan rakyat. Sedangkan itu adalah tanggungjawab kerajaan".



Iskkk...!!!

Bukankah kedangan mereka itu di jemput oleh Anwar? jika tidak masakan surat habaq antarabangsa seperti Reuters, Manila Times dan sebagainya dengan jelas melaporkan penglibatan Anwar. Jika Anwar tidak terlibat, mengapa semacam takut dan kelangkabut menafikannya. Adakah Anwar menafikan menghantar Tian Chua 4 bulan dulu?..kot lupa cuba chek dulu....

Mangkok nih boleh kata insiden ini adalah satu lakunan UMNO sahaja, pendek akai apa ka mangkok ini.. dua nyawa syahid tau dak? kenapa syahid? sebab mempertahankan negara dari penceroboh yang semua tahu mangkok mangkok nih lah yang dok jemput.

Jangan buat tak tau baru baru ini, Anwar disahkan oleh surat habaq Filipina sebagai dalang yang terlibat secara langsung menjemput kumpulan penceroboh ini ke Sabah.

hang tunggu.. kalau kerajaan Malaysia tak boleh bertindak konon hang ada pengaruh, tunggu Manila sendiri akan jemput hang atas nama 'Dalang' penyebab pencerobohan Lahat Datu.

1 comment:

  1. penyokong kerajaan..6 March 2013 at 13:28

    depa kata..!!!?? hahaha... pi lah hangpa berjuang besama ketua pembangkang selamatkan sulu.... piiiiiiiiii rah...

    ReplyDelete