Mahathir Tidak Sedar Di Perbodohkan

DEPA KATA .. "Biro Politik Parti Keadilan Rakyat membacakan utusan dari Anwar Ibrahim yang mengutuskan surat berhubung tindakan parti itu bekerja sama dengan Tun Mahathir secara berlebihan dalam Deklarasi Rakyat, Anwar juga dikatakan berpesan didalam utusan tersebut bahawa harus berwaspada dengan muslihat Mahathir - Daim" - AMK P.Pinang






Iskkk...!!!!

Dari dulu orang dok perati gelagak Azmin Ali yang nampak dah macam lebih sudu dari kuah, di mana kelibat Mahathir maka ada lah bayangan Azmin Ali, tapi tak pernah pun lihat kelibat Wan Azizah atau Nurul Izah.

Mungkin ini politik Azmin untuk membalas dendam bagi pihak big bossnya Anwar Ibrahim secara diam-diam yang Mahathir tak perasan atau tak sedar.

Azmin mahu perangkap Mahathir dan mengunakan Mahahtir sahingga tanpa disedari Mahathir akan berlutut kepada Anwar Ibrahim serta meraung depan Wan Azizah, kalau dulu Mahathir kata Wan Azizah dok meraung sakan merayu untuk ampunkan laki dia.

Politik ini seribu kemungkinan, macam macam boleh terjadi, bak kata orang Ayaq dengan minyak tak leh campok, tapi kalau campok sikit- sikit buat menumis lauk bertambah sedap, kalau tak campok pun rasa macam tak lengkap.

Itu yang sedang Azmin dengan Wan Azizah lakukan buat Mahathir, tapi Mahathir kan pelupa dia mana ingat itu semua, kalau dia biasa kencen kepala orang satu masa nanti dia kena kenceng lah juga, mungkin ini dah dekat lah kot nak kena kencen, cuma kita tak tau banyak mana ayaq kencen dok bakal teraboq atas kepala Mahathir.

Kita sama tunggu episod kedepan, hat PRK tu usah dok kalut lah, Mahahtir tanding ketua bahagian pun kalah, usah dok risau yang tu, popular tang mana Mahathir tu.

Popular dengan kroni ja laa.

No comments:

Post a Comment