Mereka Pergunakan Mahathir Untuk Dendam

DEPA KATA - "Kita tidak maafkan Dr. Mahathir atas apa yang dilakukan beliau sepanjang 22 tahun memerintah negara dan kita juga tidak sayang kepadanya, ini kerjasama politik semata-mata dan kita gunakannnya" - Khalid Samad





Iskkk ... !!!

Perkara ini semua orang tahu, Mahadey depa gunakan sahaja dan Mahadey pun tahu dia di perguna, tapi nak buat lagu mana demi nak menempurnakan hasrad nafsu kena lah menurut sahaja.

Ini la dunia Mahadey, dulu di peraniaya orang la nih orang dok permainkan dia, hilang dah rasa hormat bukan sahajasebagai seorang negarawan malah hormat sebagai seorang tua pun dah tak ada dah, Mahadey sedaq semua itu.

La nih Mahadey serupa melukut di tepi gangtang, kesian Mahadey di hujung usia dia dipersenda, bukan kehendak rakyat tetapi Mahadey yang minta sendiri, tak tau berapa lama lagi umuq Mahadey, mungkin panjanglagi kot sebab doa Fadhil Noor.

Mungkin juga Allah nak malukan Mahadey atas kezaliman yang di buat dahulu, sabaq jala rakyat Malaysia melihat gelagat si tua kutuk ini, kita biasa dengaq, Allah panjangkan umuq sebab Allah nak begi peluang perbaiki dan buat kebaikkan dan menginsafi kesilapan.

Tetapi bab Mahadey ini Allah lanjutkan usia kerana nak tunjukkan kepada rakyat dan dunia siapa manusia bernama Mahadey ini. 

No comments:

Post a Comment